منم دخترم ۷۵۰۰ هنوزم راه نمیره دکترم بردم گف همه چیزش خوبه مشکلی نداره
عزیزم براش شربت زینک پلاس بگیر بده عالیه واسه اشتهاش. قطره آد هم واسه بهداشتو هرچی میده همونو بده چون فقط آد بهداشت چاق کنندس. آهنم لیپوزوفر آبی بگیر بده انشاالله وزنش بالا میره مطمئن باش. بشرط اینکه همه اینایی که گفتمو بدی بهش
الهی عزیزم. عیبی نداره الان همه بچه هالاغرن. دختره منم وزنش کمه البته به وزن تولدشم بستگی داره . وزن تولدش چند بود گلم؟
ویش خدا😍
دختر باید ریزه میزه وو تو دل برو باشه دیگ 😍
نگران چی ای!؟
دختر من یکسالگیش ۷۴بود
الان 4سالشه۱٠۴قدشه
ماست میوهوای درست کن بده
مولتی ویتامین و اهن هم سر وقت بده و هرروز
موز
حریره موز و گردو یا موز و بادام
حریره خرما
حریره شیره انگو یا ۳ شیره
گوشت کبابی
پوره سیب زمینی
حریره بادام
آش جو یا آش جوانه گندم
تخم مرغ اب پز
روغن حیوانی بریز تو غذاش
آجیل و مغز اسیاب شده خام ولی شور نباشه
سویا/ اوتمیل/ جو دوسر پرک نیمه اماده برای صبحانه با خرما یا موز یا میوه
کره پسته یا کره نارگیل یا کره بادام زمینی بریز تو حریره بهش بده
شیر خشک هم نان یا اپتامیل بده نان وزن دهیش بیشتره با دکتر مشورت کن ولی برای شیر خشک
دخترم منم ۷ کیلو
چ شکل صوفیاسسسسس عزیزم خدا حفظش کنه🩵
ول کن توروخدا
من دقیقا تا ۱۰ ماهگی پسرم خودمو کشتم وزن بگیره انقدررررر پول دکتر و دارو دادم
الان دیگه اهمیت نمیدم
یکسالشه وزنش هنوز ۸/۳۰۰ هست
هرکیم چیزی میگه ب چپم میگیرم
دخترمنم هم وزنش هم قدش پایینه قد یکسالگیش ۷۲وزنش ۷۲۰۰ دخترمن نه دندون در اورده نه از جایی میگیره بلند میشه
قشنگ درکت میکنم چه حسی داری وقتی دیگران تعنه میزنن
پسر منم یکسالشه ۸کیلو انقدم بعش میرسم وزن نمیگیره دکتر آزمایش نوشت دوم حاضر میشه پودر ریسوس جونیور میدم بهش بهتر شده پدیا شور بود ک اصلا نیس جاش ریسوس جونیور گفت بده با شربت زینگامان
به حرف بقیه اهمیت نده گلم ولی با مشورت دکترش یه آزمایش خون واسه ویتامین و تیرویید و... بده. اگه چیزی کم باشه براش مکمل میدن اگه نرمال باشه که دیگه ژن بچه اینطوریه. تنش سالم باشه بچه الان یکسالشه اوووه تا بزرگ شه جون میگیره این حرفا چیه
زود دنیا اومده؟
به ژنتون ربط داره
چکاب یکسالگی ببرش
شاید کمبودی چیزی تو بدنشه
اگه از همه لحاظ سالم بود خودتو اذیت نکن به بچه هم فشار نیار بزرگ میشه تپلم میشه
منم از این حرفا زیاد میشنوم میدونم واقعاااا سخته ولی باید بیخیال باشیم تا بتونیم با بچه هامون درست رفتار کنیم
وای چقدر مثل بچه منه بچه منم اصلا جون نمیگیره قدش کوتاهه وزنش هم کمه نمیدونم چیکارکنم شیرخشک هم میخوره غذامیدم ولی هیچ
ایجانم خاله ریزه😍چه بانمکه 🧿🧿 عزیزم با مشورت دکتر بهش اشتها آور بده وعده هاش غذاهاشو زیاد کن
اندازه پسر منه هم قدش هم وزنش..
همه زر میزنن گوش نده راه خودتو برو
شایدجنب وجوشش زیاده دخترمن زیرنمودارروانیم دیگه ژنمون همه چاق این اسکلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.