۳ پاسخ

دکتر دختر من گفت شکم بچه ها می‌تونه هربار که شیر میخورن کار کنه ، ایرادی نداره
البته تا وقتی که رنگش زرد و حالتش عادی باشه

ببین من دلوین چند مدل شیرخشک دادم اولی استفراغ می‌کرد دومی یبوست شد گفت بهش نساخته چون رفلاکس داشت ببلاک AR دادم اولایل حدود۱۰ روز هربار شیرمیخورد شکمش کار میکرد بعدش اوکی شد

من ۲ بار بهش میدم هر دوبار بعدش کار میکنه شکمش ینی بهش می‌سازه یا نمیسازه؟

سوال های مرتبط