وایییی گیلاس مورد علاقه منههه 🤤🤤
به به صفا باشه🥰🌸
امروز ما
با دوستامون از شهرستان
به به منم تو باغچه حیاطم ی درخت گیلاس دارم بیشترش قرمز شده
هیچی لذت بخش تر از این نیست ک مادرت برات چایی بریزه
و من یک ساله در حسرت اینم (مریضی و زمین گیری )
خدا مادرت و برات حفظ کنه
صـــــــفا باشه عشـــــــق باشه گـــــــیلاس باشه فاطمـــــــه باشه😍😂🍒
😍😍😍😍😍😍😋😋
به به چه جای خوش آبو هواییه اینجا 😍😍🤤
نوش جون
خوش باشین
فقط ماییم ک تو ک...و...ن دنیا زندگی میکنیم؟؟؟😂✌️ گرما و شرجی برای ما شد هوای خوب و میوه های خوشمزه هم برای شما
وای عاشق گیلاسم🥺 من هیچی چایی ریختم رو مبل در حال سابیدن همین الانم تاپیک گذاشتم راهنمایی خاستم ک با چی تمیزش کنم😂😂😂😂
چه حس خوبی😍
به به خوش بگذره
نوش جووون
در خانه و در حال شیر دادن به فسقلی که بخوابه 😫
چ عکسای قشنگی حسش بمنم منتقل شد😍😍😍😍😍
هیچی دراز کش افتادم😁🤣
شما مسلمون نیستین؟چرا انقد دل مارو میسوزونین آخه😫😫
همیشه به شادی عزیزم
وای به🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.