۱۵ پاسخ

وایییی گیلاس مورد علاقه منههه 🤤🤤

به به صفا باشه🥰🌸

امروز ما
با دوستامون از شهرستان

تصویر

به به منم تو باغچه حیاطم ی درخت گیلاس دارم بیشترش قرمز شده

هیچی لذت بخش تر از این نیست ک مادرت برات چایی بریزه
و من یک ساله در حسرت اینم (مریضی و زمین گیری )
خدا مادرت و برات حفظ کنه

صـــــــفا باشه عشـــــــق باشه گـــــــیلاس باشه فاطمـــــــه باشه😍😂🍒

😍😍😍😍😍😍😋😋

به به چه جای خوش آبو هواییه اینجا 😍😍🤤
نوش جون
خوش باشین

فقط ماییم‌ ک تو ک...و...ن‌ دنیا زندگی میکنیم؟؟؟😂✌️ گرما و شرجی برای ما شد هوای خوب و میوه های خوشمزه هم برای شما

وای عاشق گیلاسم🥺 من هیچی چایی ریختم رو مبل در حال سابیدن همین الانم تاپیک گذاشتم راهنمایی خاستم ک با چی تمیزش کنم😂😂😂😂

چه حس خوبی😍

به به خوش بگذره
نوش جووون
در خانه و در حال شیر دادن به فسقلی که بخوابه 😫

چ عکسای قشنگی حسش بمنم منتقل شد😍😍😍😍😍
هیچی دراز کش افتادم😁🤣

شما مسلمون نیستین؟چرا انقد دل مارو میسوزونین آخه😫😫
همیشه به شادی عزیزم

وای به🥹

سوال های مرتبط