۱۲ پاسخ

شش ماهگی این حجم از مو خیلی قشنگه😍😍عزیزممم چه بامزس

مبارکه عزیزم اتفاقا دیروز داشتم فک میکزدم اولین سلمونیشونو چ سنی میتونیم ببریم که نترسن همکاری کنن

مامان میران ببخشید ی سوال داشتم سرلاک آماده ماجان برای حساسیت پروتین گاوی بد نیست؟؟؟ پسرم حساسیت داره میتونه استفاده کنه تو تاپیکام خیلی وقته پیش عکسشو فرستاده بودی گفتم بپرسم ازتون اگ میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

مبارکه عزیزممم😍😍.

عزیزم مبارک منم موهاش زیاده میخام ببرم کوتاه کنم

من که اصلا دلم نمیاد موهاشو کوتاه کنم میخوام بلند بشن فر کنم موهاشو

😘🤩

الهیی چقدر جیگره😍ماشالله بهش خدابرات حفظش کنه مامان

ای جونمممممم مامان
مبارکه🧿🧿🧿

منم میخام امروز ببرمش ولی پسر من موهاش کمن

ای جون ذوقشو برم😍😍

او خدااااا😍🥰

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان میران کوچولو🩵 مامان میران کوچولو🩵 ۸ ماهگی