بزور چند میل اونم با قطره چکان
خیلی بدش میاد انگار...
پسر من کم میخوره. میخوام با لیوان بخوره ولی بلد نیست. تو شیشه هم که میریزم نمیخوره. فقط با قاشق میخوره اونم کم
هرچقد بخواد
همش آب جلو دستشه
زياد اب ميدم
اندازه نگرفتم تا بحال
اب خونه نميزاره يبوست بگيرن و اينكه هوا داره گرم ميشه زود ب زود تشته ميشن
دو وعده غذا میخوره،ولی آب کلا ۱۵تا بیشتر نمیخوره
۱۲۵تا
این شیشه شیرو پر میکنم ۱۲۵ میله شب یه کوچولو توش آب میمونه
هر وقت غذا میخوره و هر وقت قطره ی آهن بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.