با غذا
پسر من عااااشق ابه زیاد میخوره
میدم نمیخوره
تو شیشه شیر میریزم یکم ملول میدم ۳۰ در روز ولی نمیخوره
روزی دو یا سه بار هربار ده الی ۲۰ سی سی
بیشتر نمیخورع خودش
من چند روزه اب میدم بهش دو سی سی میدم بهش هر بار دو بارم تو طول روز میدم
یکی دوبار دادم نخورد همشو بیرون ریخت
حس میکنم مثل من خوشش نمیاد ازآب 😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.