۵ پاسخ

من همیشه با قاشق هم میزنم کف نمیکنه.کلا نباید شیشه رو تکون بدی چون باعث نفخ میشه

کف نمیکنه اگر اروم حلش کنی

آروم دورانی بایدهم بزنی

کف نمیکنه مگر اینکه خیلییی زیاد تکونش بدی شیشه شیرو

خیلی شبکه شیرش یه ذره ام نفخ میده

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی