۶ پاسخ

من هم شیرخشک میدم هم سینه خودمو هم پستونک میگیره

واسه من نگرفت دیگه

دیکه سینه مو نگرفت متاسفانه نمیشه کاریش کرد

پسر من دو ماهگی دیگه نگرفت

بخوای نخوای بعد از یه مدت ول میکنه ...یا شیشه رو میخواد یا سینه رو ....جفتش با هم تا یه مدت کوتاه میتونی بدی

واسه من که نگرفت دیگه خیلی نازاحتم

سوال های مرتبط