من هم شیرخشک میدم هم سینه خودمو هم پستونک میگیره
واسه من نگرفت دیگه
دیکه سینه مو نگرفت متاسفانه نمیشه کاریش کرد
پسر من دو ماهگی دیگه نگرفت
بخوای نخوای بعد از یه مدت ول میکنه ...یا شیشه رو میخواد یا سینه رو ....جفتش با هم تا یه مدت کوتاه میتونی بدی
واسه من که نگرفت دیگه خیلی نازاحتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.