۴ پاسخ

برای معدشه ببرش دکتر شربت میده

غذای خوشمزه خورده و تند تند خورده احتمالا
تازه دختر من نوزاد بود انقد آروغای بزرگی میزد🤣🤣🤣که باشوهرم نگاه هم میکردیم می‌گفتیم واااییی این انگار چلو کباب خورده😂😂

هوا زیاد رفته تو معدش دیگه

خب عزیزم بچه هرچی بزرگتر میشه کم کم صدای آروغش مثل آدم بزرگا بلند میشه

سوال های مرتبط