۷ پاسخ

من
شیرم کم بود، شیرخشک دادم و ول نکرد سینه رو⚘️

مال من سینرو ول کرد

من
البت برا شیر خودم پا نمیشد و زود خوابش میبرد مجبور شدم شیر خشک تو خواب بدم بعد تو بیداری هم میدادم‌برا چن ماه دادم در حد دو وعده در روز بعد دیگه چسبید ب خودم شیر خشکو ندادم دیگه

دوقلوهام رو تا ۴ ماهگی هردو رو دادم
دیگه خودشون شیز مادر نخوردن جواب نمیداد

بچه های من تا ۱۸ ماهگی هردو روخوردن

من به دومی هم شیر خودم میدم هم شیرخشک واکسن دو ماهگی به بعد شیر کم میخورد شیرخشک خریدیم اپتامیل کمکی بدم تقریبا روز ی سه یا چهار بار در روز شیرخشک کمکی میدم بهش

من دادم جفتشو چون شیر خودم کم بود دوست داشت شیر خشک سیرش میکرد.
ولی بعضیا هم میگن دیگه ول میکنه سینه رو کلا

سوال های مرتبط

مامان 👒پرنیاجانم👑🎀 مامان 👒پرنیاجانم👑🎀 ۶ سالگی