مامانا با بچه هاتون چه بازی میکنید

۴ پاسخ

ما این بازی رو می کنیم خیلی دوست داره
پتوی نازک شو میندازم روی صورتش
بعد دخترم با دستش یا ورجه وورجه پتو رو از صورتش کنار می زنه منو پیدا می کنه
و من اون لحظه که چشمش بهم افتاد میدم اددوووووون
ادون همون دالی
تو ترکی ما می کیم اَدون 🤣😁

تامی تامی ...روی پتو دراز می‌کشه یه سر پتو میکشم
دالی بازی .دستام جلوی صورتم میگیم و باز میکنم میگم دااااالی
حرف میزنم براش
کتاب قصه بهش میدم سرگرم میشه
عصرا هم پارک میبرمش ...

بچه من کتاب خ دوس داره
بیشتر از تمام اسباب بازی هاش
ساعتها با کتابش سرگرمه
دالی بازی
شعر میخونم و یه حرکت
ورزش
اگه یادم اومد اضافه میکنم

اره دلقک پسرم شدم علنا😂
بابام و مامانم و شوهرم و داداشتم کل خانوادمون در خودمت آقاییم
بابامم عصرا میبرش تو پارکی شهربازی جایی میگه بچم شلوغی ببینه پارک ببینه روحیه ش باز بشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ❤️‍🔥 مامان بنیامین ❤️‍🔥 ۱۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته هشتم بارداری