۳ پاسخ

دالی موشه،کلاغ پر،برج میسازم میگم خراب کن،توپاشو غل میدیم،رو تشک میزارمش میکشم😂دنبال بازی،بادکنک باد میکنم از یه آویزمیکنم کلی سرگرم میشه،براش شعروقصه هم میخونم

بیشتر با اسباب بازیاش و دالی و

دالی بازی
قوطی شیرشو میزارم جلوش میزنه به اون خوشش میاد
بغلش میکنم حالت تانگو میریم میخنده🤣بعدشم اسباب بازیاش جغجغه و وسیله های موزیکال

سوال های مرتبط

مامان بنیامین ❤️‍🔥 مامان بنیامین ❤️‍🔥 ۱۴ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی