۲ پاسخ

دختر منم عوق زد دیگ میریزم تو سوپش خوب میکس میکنم میخوره

بخار پزش کن بعد خوب میکسش کن بریز تو این پستونکای میوه خوری راحت میخورن اینجوری

سوال های مرتبط