تاجای ک من شنیدم ربطی نداره من شکمم هرکی مییینه میگه پسره ولی من بچم دختره
مگه میشه انومالی اشتباه کنه؟ اولین باره میشنوم
مگه انومالی جنسیت رو نگفتن؟
شما هم مثل من میترسی انومالی اشتباه کرده باشه؟😂
ربطی به شکم نداره عزیزم
عزیزم واقعا ریطی نداره و قطعی نیست 😅 من شکمم به پسر میخوره. ولی نی نی دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.