۹ پاسخ

کی من بشم ۳۷ هفته 😮‍💨😮‍💨

روزها خیلی دیر میگذره🥲🥲🥲🥲

آخ کی بشه من برسم به ۳۷ هفته🤧

منم منتظرم😂😂😂

ولی ۳۸هفته بشم تموم تلاشمومیکنم یاکیسه ابم پاره بشه یا دردم بگیره دیگه نمیتونم🥺

من چهارروزدیگه میرم نامه بگیرم🥹

خوشبحااالت آخراشی

منم منتظرم

مگه میگیره😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی