کی من بشم ۳۷ هفته 😮💨😮💨
روزها خیلی دیر میگذره🥲🥲🥲🥲
آخ کی بشه من برسم به ۳۷ هفته🤧
منم منتظرم😂😂😂
ولی ۳۸هفته بشم تموم تلاشمومیکنم یاکیسه ابم پاره بشه یا دردم بگیره دیگه نمیتونم🥺
من چهارروزدیگه میرم نامه بگیرم🥹
خوشبحااالت آخراشی
منم منتظرم
مگه میگیره😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.