به غیر از طبیعی و سزارین نمیشه جور دیگه بچه بیاد بیرون؟🤣

۲۱ پاسخ

تخم بزار

به نام خدا🙂
بالا بیاریم خواهر 🤭😅

کاش میشد 😜 انگشت زد بالا آورد .

تخم بزار

تخم بذارش😂😂😂😂

نه تخم بزار نه بالا بیار بدیم شوهرا بارداربشن🤣🤣🤣

وای لامصب دوتاشون درد دارن..کاش همون اولش ک بچه کوچیک بود تخم میزاشتیم تا بزرگ شه😂

این سوال منم هست🤣🤦🏻‍♀️

باید بالا بیاریم😂

اخ گفتی😂😂😂من هیچ کدومو دوست ندارم

قلمه بزن

من میخوام از دهن بیارمش😅شوهرم میگه بیچاره پاره میشه دهنت😆

چه کلمه ای باحالی 🤣🤣🤣🤣🤣

چرا میشه از دهن😂

میتونی بسپری به لک لکا🤣🤣🤣

چرا به شوهرمون بگیم دست بندازه درش بیاره

به منم بگووو

تخم بذاریم 😂😂

اگر راهش رو پیدا کردی به منم بگو 🤣🤣🤣

تخم بزار😂😂

بالا بیارش

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری