۳ پاسخ

من این مدل و خیلی خوشم اومد

تصویر

من یهو چمدون ۴تیکه برا خودم گرفتم چون تو عروسیم نگرفته بودم یهو تو سیسمونیم مامانمینا گرفتن سایز کوچیکشو گزاشتم برا کایا از این نشکناست جنسش و رنگش کرمی

ب نظر من چند بار هزینه نکن یه بار یه چمدون ساده براش بخر ک شیک داشته باشه ولی عروسکی فقد چند وقت کاربرد داره بعد میگ من بزرگ شدم نمیخام

سوال های مرتبط