باید بری متخصص پستان معاینه کنه و سونو بنویسه ببینی چیه.چون زنان پستان کارشون نیست.معمولا کیست های آبکی هستند و برای بارداری هم مشکلی ایجاد نمیکنند.ولی تو شهرتون متخصص پستان پیدا کن برو حتما.پشت گوش ننداز.اون همون معاینه منه تشخیص میده
ضایعات یعنی چی کیست منظورته
یکم با روغن نارگیل چرب کن ببین بهتر نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.