بالای ۱۲ بستری میکنن
دمنوش لیمو امانی بخور
شربت خاکشیر و ابلیمو طبیعی بدون شکر درست کن بخور من روزی یک پارچ خاکشیر غلیظ میخوردم زردیش ۱۲ بود بدون دسنگاه خوب شد
کاچی و نبات هم چند روز نخور
ببر بستری کن دختر منم سه روزش بود ۱۲ بود بردم خابوندم ی شب سریع خوب شد و زردیش رفت
ببر دکتر ..گرم هم نگیرش
..تا میتونی شیر بده جیش کنه زردیش خارج بشه
دستگاه بگیر
تا ۱۳میگن تو خونه دستگاه بزارین بالا تر اون باید بستری شه اخه تو خونه بچه زیر مهتابی نمیمونه
ببر دکتر واسه من یه قرص ژله ای داد سوراخ میکردم میریختم توشیرش دوروزه گذاشتم دستگاه توخونه
زیاد شیر بده بچه رو هم خیلی گرم نگیر دکتر نگفت دستگاه میخواد؟
خاک شیر،عرق کاسنی،عرق شاه طره ،قاطی کن بخور سریع درمان میشع
دستگاه بگير تو خونه
تا ميتونيم شير بهش بده
شيرتم كمه شير خشك بده
ببرش دکتر تا اگ لازمه کوچولوتو بزاری تو دستگا
اگر اهل ارومیه هستی
ببر پیش دکتر ماکویی
دختر من زردیش ۱۸بود
دکتر با قرص درمان کرد
ببر دکتر دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.