پماد شقاق سینه هیدرودرم دکتر بهم داد خوب بود، برای من زخم شده بود کلا با گریه شیر میدادم
با شیر دوش سینت رو سبک کن خیلی زود درد سینت کم میشه (سعی کن با شیر دوش برقی انجام بدی)
تا خوب بشه کلا زمان میبره و درد داره اما برای بهتر شدنش کرم شقاق هیدرودرم بزن
پماد شقاق ماتیلدا من گرفتم خیلی خوبه
ولی درد رو همچنان داره کم کم ، کمتر میشه باید تحمل کنی
شیر خودت بزن بهش
زخمه؟یا سفت شده ؟اگه سفته بدوشش هم بچه راحتتر بگیره و بخوره هم تو اذیت نشی
من کرمم گرفتم تاثیر نداشت با شیرمم نرم کردم بازم تاثیر نداشت گریع میکردماا
مشما فریزر رو کوچیک کردم اندازه هاله سینم نم دار نگهش میداشت نمیذاشت زخم شه ولی خب بازم درد داشت ولی کمتر
یه سوال بپرسم چرا مگ اولی شیر خشک بود چ مشکلی داشت؟؟؟ درسته شیرمادر کاملترینه...اما خب شیرخشک هم کافیه بنظرم از لحاظ مواد غذایی
کلا همینه تا یه مدت درد میگیره بعدش اوکی میشه
من در میکرد میدادم میخورد آروم میشد تا 2 ماه اول هی زخم میشد هی خوب میشد الان بهتره ولی وقتایی ک زیاد شیر میخوره هی زخم میشه🥲
کرم شقاق بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.