۴ پاسخ

به نظر من سعی کن یه چند روزی فرنی رو خالی بده بخوره تا عادت کنه،یا فرنی رو با سیب و گلابی ،یا با حریره بادام بده.من خودم هرزگاهی حریره رو با پوره میوه ها مخلوط میکنم ،با اشتیاق میخوره.

پوره سیب

عزیزم دخترمن شیر ددست نمیخورد دکتر گف مهم ترین چیز تا یه سالگی شیرمادروعده و کم کن شیربخوره
شمام الان به نظرم اوکیه بچه ات همون هر۴ساعت ۵ساعت بهش ۳ قاشق ۳قاشق بده
فعلا نیازش شیره
منم دخترم کلت دوقاشق میخوره
دوقاشق غروب دوقاشقم صب

با خرما یا موز یا سیب شیرینش کن

سوال های مرتبط

مامان حلما و نیکا مامان حلما و نیکا روزهای ابتدایی تولد