۲ پاسخ

درخواست دادم🌸

برای اینکه ببینن توی لوله فالوپ مشکلی نباشه انسدادی،التهابی
توی رحم مشکلی نباشع
و اگه یه انسداد کم باشه با همین عکس برطرف میشع
من قرارع پنج شنبه برم🫠
توی چت جی پی تی نوشته بود که اکثر زنایی که رفتن عکس رنگی گرفتن توی سه ماه اول بعد عکس باردار شدن

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
کیمیا کیمیا قصد بارداری