۳ پاسخ

چ بیمه ای داری

من میرم اسلامشهر امام رضا
صحبت کردم گفتن دومی سزارینه هر چند سال بگذرع

من پرند هستم،یه بیمارستان تو شهریار هست میگن بیمارستان خوبیه فکرکنم اسمش امام خمینی بود ولی به نظرم سمت فاطمه زهرا رباط به هیچ وجه نرو.پارسال ۳۲ هفته به زور میخواستن منو بزائونن شوهرم با داد و دعوا آوردم بیرون

سوال های مرتبط