۶ پاسخ

توصیه من به خانمای باردار به عنوان شخصی که سزارین شدم برین،کلاسهای امادگی برا زایمان طبیعی راحت طبیعی زایمان کنید

والا من نمیدونم درد داشتن نداشتم چه ربطی به دکتر داره بهترزن دکتر رفتم دکترم سپیده تهرانی بود مه عفونت نه جای بخیه ولی بعد عمل و رفتن اثر بی حسی یه درد وحشتناک داره بالاخره چندین لایه شکم بریده میشه بایدم درد داشته باشی سعی کن با دکترت صجبت کنی پمپ درد بزارن برات

اگه تونستی طبیعی زایمان کن من خیلی پشیمون شدم سزارین کردم خیلی درد داشتم بعد عمل ولی یکی اتاق بغلی طبیعی بود راحت نشسته بود پامیشد بچشو شیر میداد من نه

منظورت اینه زیرمیزی نگیره؟
پریناز تسبیحی زیرمیزی نمیگیره ولی فقط بهبود عمل میکنه، طرزمنی هم شنیدم زیرمیزی نمیگیره ولی نمیدونم کجا عمل میکنه

من دکترم پریسا موسی پور بود پارسال۱۵تومن زیرمیزی دادم بیمارستان ولیعصر هم سزارین شدم ابدا دردی نداشتم حتی مسکنم استفاده نکردم عالی بود

من دکترم فردی آذر بود، خیلی راضی بودم، یکی هم اینکه بعد سزارین سعی کن سرت رو تکون ندی و زیاد حرف نزنی تا سردرد نگیری، چون خیلی شایع هست سردرد بعد سزارین حتی دکتر من مخصوص برای سردرد دارو داده بود ولی من رعایت کردم اصلا سردرد نگرفتم داروهاش رو هم نخوردم

سوال های مرتبط