مامانا کسی از جواب آزمایشم سر درمیاره ؟

۱ پاسخ

کارشناس آزمایشگاهم گلم تا جایی که میدونم‌جوابتو دادم‌چیز خاصی نیست کلا
پروتئین ادرار خیلی جزئی بالا هس احتمالن دکترت تکرار بخواد اگه فشارت بالا نیست و سردرد و درد دیگه یا ورم شدیدنداری انشالله که چیزی نیست ولیی حتما فردا ببر دکتر دیر نکن

سوال های مرتبط

مامان دخترکم💗 مامان دخترکم💗 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد