سلام عزیزان...
کسی سر درمیاره از آزمایشم؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

قندت بالاست یکم
قند مادر باردار حداکثر ۹۲ باید باشه

یکمم فک کنم عفونت ادراری داری البته مطمئن نیستم چون پی هاش ادرارت بالاعه

تقریبا آزمایشات عالیه
ودرمحدوده طبیعی

قندت بالاعه

اینم ادامش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان دخترکم💗 مامان دخترکم💗 ۳ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری