سلام مامانا کسی از آزمایش قند سر درمیاره

تصویر
۷ پاسخ

همه چی خوبه 💋

قند ناشتا ۷۰ که خوبه ولی قند بعد از صبحانه۱۲۵بالا یکم رعایت کنی درست میشه شیرینی مصنوعی نخور برنج ماکارونی حذف کن

خوبه عزیزم

قندت خوبه فقط گلبول سفیدت بالاعه روز ازمایش سرما خورده بودی ؟

قند ناشتا ۷۰
یک ساعت بعد ۱۲۵
دوساعت بعد شده ۱۰۲
قند باید زیره ۱۰۰ باشه

همه چیت نرماله خداروشکر

نرماله همه چی

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان المیرا مامان المیرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جیران مامان جیران روزهای ابتدایی تولد
مامان بهارم🩷آرادم💙 مامان بهارم🩷آرادم💙 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی