همه چی خوبه 💋
قند ناشتا ۷۰ که خوبه ولی قند بعد از صبحانه۱۲۵بالا یکم رعایت کنی درست میشه شیرینی مصنوعی نخور برنج ماکارونی حذف کن
خوبه عزیزم
قندت خوبه فقط گلبول سفیدت بالاعه روز ازمایش سرما خورده بودی ؟
قند ناشتا ۷۰
یک ساعت بعد ۱۲۵
دوساعت بعد شده ۱۰۲
قند باید زیره ۱۰۰ باشه
همه چیت نرماله خداروشکر
نرماله همه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.