۸ پاسخ

خوبه مال منم تقریبا همین عدداس دکتر گفت که نرمال

عالیه همه قندهات

خیلی خوبه عزیزم

خداروشکر مشکل دیابت نداری عزیزم

خداروشکر عزیزم عالیه
خیلی خداروشکر کن ❤️

با گلوکز خوب بود👌

مال من خیلی بیشتره ولی باز رژیم ندادن

عالیه ماشالا

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جیران مامان جیران روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری