سلام کسی ازمایشمو سر درمیاره یکیشم تو چت میزارم

تصویر
۹ پاسخ

داری پروتئین دفع میکنی توی ادرارت

دفع پروتئین داری اونم ۲ پلاس هست

ببر دکترت نشون بده یا اگر نیست ببر بیمارستان
چون جدا از عفونت داری پروتئین دفع میکنی

عفونت ادراری داری و پروتئین تو ادرارت هست بهتره بری دکتر شاید دارو بگیری

قسمت پروتئین قرمزه فشارت بالاست؟

قندت عالیه هم ناشتا هم بعد محلول یکمم کم خونی ک قرص اهن میخوری در کل خوبه همه چیز خداروشکر

ی کوچولو عفونت ادراری توازمایش اولیت هست ک باکتری متوسط با دارو سری خوب میشی

اینم‌هست

تصویر

عزیزم عفونت ادراری داری بایسی بری دکترت

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان بهارم🩷آرادم💙 مامان بهارم🩷آرادم💙 ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جیران مامان جیران روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶سورناورادین👶 مامان 👶سورناورادین👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی