سلام مامانا واکسن شش سالگی بچه هاتونو زدین؟

۴ پاسخ

۶ سال نشدن که

حالا زوده براشما
اونایی ک قبل از مهر۹۹ هستن باید بزنن
دخترمن شهریور ۹۹ میخوام براش بزنم

به من گفت تا تولد۶سالگی وقت داره منم همون نزدم

نیمه دومی های ۹۹ هم میتونن بزنن منم دیروز زدم براش بهداشت اصرار کرد البته خودم نظرم دم کلاس اولش بود

سوال های مرتبط

مامان پسران برترازگل مامان پسران برترازگل ۱ سالگی