۹ پاسخ

وای خدانکنه بازمن میگم کاش یک ماهگیشون راه میرفتن

خداروشکر که بزرگ میشن اونجوری بیشتر وقت داری به خودت برسی بری تفریح
با عشق❤️

وای من میگم کی میشه به خودش بیاد و بزرگ شه خودش بگه جیش دادم گشنمه و‌.. هرشب برام اندازه یه عمر میگذره

واییییی دقیقا حرف دلمو زدی

جاناااااا😍😍😍😍
اره واقعا
خیلی زود میگذره

ای جونم

وای ارع
من چقد دلم برا حاملگیم تنگ شد
الانم روز ب روز دلتنگ دیروزش میشم
خیلی داره زود میگذره
انشالله نی نی هامون عاقبت بخیر بشن🩵🥹

ای جاااان
انشالله همیشه‌ی همیشه شاد و سلامت باشین😍

ای جونم خداحفظش کنه گل پسرت رو😘❤😍
خیلی شبیه خودته😍😍

سوال های مرتبط