۴ پاسخ

خودتو زیاد خم نکو به پشت دراز بکش بالشت زیر پاهات بزار به پهلو بخواب شکمتو ببند با شکم بند به من مث دارو عمل کد بستن شکمم فشار از بخیه ها کم می‌کنه دردشم کمتر میشه

از من که درد میکد به جز آنتی بیوتیک قرص سه کاره استامینوفن می‌خوردم آرام میشد درد هام درد زیاد حس نمکنی

اره میباشه حتما به اون سمت فشا ر زیاداوردی

بله من سمت چپم خیلی شدیدتر درد میکرد

سوال های مرتبط