۹ پاسخ

گرده نخل، گرده گل، دارچین، زنجبیل ، هل زعفران ، ریشه جیسینگ ( بسته بندی عطازی داره بردار خشک کن بعد پودرش کن)
میخک چند تا دونه، همه اینا باهم پودر کن

بریز تو عسل طبیعی
مقدارش من از هر کدوم بکم مثلا ریختم
اندازه خاصی نزدم

دو دفعه حامله شدم هر بار ماه اول

با اسپرم یک میلیون و تنبلی تخمدان خودم

خیالت راحت

ممنون عزیزم

برای چی خوب هست عزیزم

منم میخام بخورم فکنم بعد پاک شدن باید بخوریم خود سنجد هم میگن خوبه من این ماه که ال دی مصرف میکنم ولی ماه بعد انشاءالله شکوف سنجد باخود سنجد ببینم چیمیشه

من دم میدم

تو شیر هم فک کنم خوب باشه

برای چی خوبه؟

پری تموم شد بخور تا موعد بعدی فکنم

یه قاشق بریز تو ۲ لیوان اب بزار بجوشه بشه یه لیوان بخور

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا قصد بارداری