منم دقیقا همین مشکلو دارم ده دیقه یه ربع نگهش میدارم بعد میخوابونمش
دکتر گفت اگه نزد یعنی نداشته بذارش
من ۱۰ مین دقیقه نگه میدارم واقعا کمرم درد میگیره ۲۰دقیقه
میذارم زمین اگه گریه کنه یا خودشو پیچ بده بلندش میکنم میزنه
اگه هم شیر خودتو میدی ۳۰تاکافیه دیگ
۳۰تا …اگه تقاضا بیشتر داشت ۶۰تا،همون بیست دقیقه نگهداری کافیه .پشتشو میزنی؟؟؟
یک سی سی یا همون ۳۰ تا و باید تا ی مدت هر دو ساعت بعدش هرموقع خودش گشنه شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.