خانما اولین رابطه بعد سزارین درد داره ؟

۱۰ پاسخ

برا من نداشت

من که سر اولی نفهمیدم چیزی

واسه من اصلا درد نداشت ، خیلی خیلی راحت بود چون حسابی خیس شده بودم و خشک نبودم خیلیم لذت بخش بود مثل قبل ❤️

اونقدر درد داشت 7ماه رابطه نداشتیم

من از اول بارداری رابطه نداشتم تا ۴۱ روز بعد زایمان اولین رابطه به شدت درد داشت انقدری که گریم گرفت نشد ادامه بدیم بعدش راه میرفتم انگار کمرم میخواست دو نصف بشه

نه اگه مراعات بکنی

من تو بارداری رابطه نداشتم بعد سز شدیدن درد داشت

اگه اروم باشه و خشک نباشه اصلا درد نداره

خیلی🤦🏻‍♀️
حتی تا چندین بار درد و سوزش هست

اره متاسفانه🥲

سوال های مرتبط