۶ پاسخ

بیخیال باش
جنس نر در هر صورت خیانت میکنه
بخاد تو‌ذهنشم میتونه بهت خیانت کنه
نمیشه جلوشو گرفت
زندگیتو بکن
خودتو‌پیر نکن

چی شد ک دیگه باهاش حرف نمیزنه‌
دلیلش مهمه
متوجهذشد ک اشتباه بوده؟
تو چیکار کردی؟
ازت خواست جبران کنه؟
ب این سوالا حداقل پیش خودت جواب بده

عزیزم ولی خیانت خیانته چرا کاری نکردی چرا چیزی نگفتی تو جوونی حقه زندگی داری

شرایطتو درک میکنم چون تجربش کردم
اگر به حست بها بدی از زندگی میوفتی
ولی چیزی که من فهمیدم اهمیت نده گوشیشم چک نکن اگه به زندگیتون پایبنده اولویتش شمایین برا شما وقت می.ذرونه خرج میکنه باقیشو اهمیت نده
میدونم سخته ها چون خودم تا تهش رفتم اون دیگه واقعا هیچکاری نمیکرد ولی من خودمو نابود کردم با فکر اینکه نکنه الان تو گوشی داره به کسی پیام میده نکنه الان بیرونه رفته پیشش و..... ولی خب وقتی دیدم اولویت زندگبش ماییم و خب بهم ثابت کرد دیگه کار خطایی نکرده منم دیدگاهمو عوض کردم

بیخیال نر جماعت باااااش،اگ بخواد کاری کنه میکنه،بنظذم حتی خودتو بخاطرش اذیت هم نکن

بنظرم بیخیال باش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی