به نظرم تو هر خانواده ای از هر دو نیازه
کاش خدا به همه هم پسر بده هم دختر
جفتش نعمته
جفتش هم واجبه
میگم خدا هرچی صلاح میدونی
اما اولی پسر دومی دختر
داداشش پشت و پناه خواهرش باشه 🥲
تو این جامعه پسر بهتره
این چه حرفیه اولاد سالم و صالح باشه فقط ♥️
آخ ننههه...اول سالم بعد هردو
وا چه فرقی داره اخه دوتاش ام نعمته و هر زوجی دوس دارن از هر دو جنس داشته باشن
به نظرم به شرایط زندگیتون نگاه کنین ببینین به کدوم بهتر میتونی برسین و تربیت کنین خودم دوست داشتم پسر باشه چون اینجا پسر ها زندگی راحت تری دارن ولی دختر زیر ۱۶ ازدواج و بچه داری و اصلا ۱۵ ساله هیچ دختری دپپلم نگرفتهواسه همین گفتم پسر برامون بهتره
به نظر من هم دختر هم پسر هردو باهم خوبه چون کسی که دختر داره پسر دلش میخواد و برعکس کسی که پسر داره دختر
من دختر دوس داشتم وهمونم شد
سالم و صالح باشه انشالله دختر رفیق آدمه پسر پشت و پناهش
جفتشون لازمن ولی فرقی نداره کی داشته باشیش.
کاش من وضعم خوب بشه بتونم دوتادختر بیارم دوتا پسر ک حسابی از نظر مالی بهشون برسم😅
من یه دختر دارم امیدوارم خدا یه پسر هم بهم بده ❤️
من داداش ندارم ..اولی پسر میخوام دومیدختر
جفتش.
دختررر
هردوشونن نعمتن وانشالله هر مادری دوجنس داشته باشه
دختر🥺
دلم جفتش و میخواد دوتا داشته باشم هر کدوم نداشته باشم حسرت اون یکی جنسیت و دارم
دوس دارم اولی پسر باشه و دومی دختر که داداشی حسابی مراقب دخترم باشه 😍😍🍓
پسر🩵
چون دختر دارم پسر ولی خب دخترم شد خوشحال میشم دخترم ابجی دار میشه
دختر 😍
هردوشون خیلی قشنگه و نعمت خداوندهستند هرکدوم قشنگیای خودشو داره واقعا میگم هرچی خداصلاح میدونه به من پسر داده هرروز دعامیکنم که سالم و صالح باشه ازاولم برام فرقی نداشت
خدا به همه از هردوجنس بده
دختر
دختر🥰
دختـــــر🎀🧸
دختر❤️😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.