ن طبیعی نیست دکتر گفت فقط خون ابه طبیعیه
خون و عفونت ازش اومد ب دکتر مراجعه کنید
هیچی بهش نزن حتی آب خودش خوب میشه تونستی ببر دکتر هم ببینه
ناف پسر منم تا یه ماه ترشح داشت اما من تا روزی که کامل ترشح تموم شد یه قطره آب هم بهش نزن چیزی هم بهش نزدم .دستکاری کنی بدتر میشه
هیچی نزن ممکنه عفونت کنه ببر دکتر
عزیزم هیچی نزن و دستکاری نکن مال پسر من بود تا یک ماه یه مقدار از این کمتر خون هم میومد خودش خوب شد
ناف دخترم اوفتاده
طبیعیه ،امکان داره تا سه ماه همینجوری باشه
سعی کن سرهمی تنش نکنی ،هوا بخوره زود خشک میشه
اگه داری یکم حنا بریز رو نافش عفونت خشک شه
مگه نیفتاده نافش کاش ببری متخصص اطفال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.