۲ پاسخ

نه زیاد گریه نمیکنه

اگه زیاد گریه میکنه شاید بخاطر کولیکی ک داره پسر منم نافش بزرگ و بادکرده بود بردمش دکتر اطفال گفت خودش خوب میشه میتونی یه سکه هم روش بزاری ببندی ولی خودش خوب میشه اگرم تا چند ماه دیگه خوب نشد گفت یه عمل سرپایی میشه و جای نگرانی هم نیس

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری