۳ پاسخ

معمولا از گریه زیاد میشه دکتر ببری بهتره

نه عزیزم طبیعیه خوذش تا یکسال اغلب خوب میشه

بیقرار نیس؟‌ اگه هس ببر فتق ناف نباشه یه وقت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان و ویهان مامان ماهان و ویهان ۱۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی