۱۳ پاسخ

با لیوان نی دار بده بهش

از اول با لیوان بهش آب دادم

من اوایل با شیشه بهش میدادم الان دیگه تو لیوان خیلی بهتر میخوره

با لیوان نی دار

لیوان نی دار سیلیکونی
چون لیوانش رو دوست داره آب هم میخوره
چند وقتیه یاد گرفته آب رو لز نی میکشه تو دهنش نگه میداره بعد میریزه بیرون نگام میکنه تا بگن نکن مامان و اونم بخنده😀 واسه همین کارش، به آب و لیوانش نه نمیگه😀

با لیوان نی دار و قمقمه
اوایل فقط بازی میکرد دهنشو پر میکرد قورت نمیداد همشو میریخت بیرون اما الان قشنگ میخوره

با قمقمه نی دار میخوره قبلا یه قطره آب نمیخورد همشو میریخت بیرون الان از تو اون میخوره خیلی دوست داره خداروشکر

با لیوان
با شیشه

با سرنگ😂

تو شیشه نی دار بی بیلند میریزم کنارشه خودش برمیداره میخوره

با لیوان خیلی راحت میخوره

با لیوان و راحت میخوره بهش بده تا عادت کنه

من قبلا با شیشه شیر اما الان دیگه فقط با لیوان

سوال های مرتبط