۲ پاسخ

من‌مدل لاولی گرفتم.از اون شیپوری بهتر هست .اما در کل دستی سخته اگه مداوم بخوای بدوشی

شیردوش دستی به درد نمی خوره خیلی مکش نداره خودتون شیشه شیر نگه دارید زیر سینه و از بالا به سمت پایین فشار بدید و نوکش فشار بدید شیر میاد
قبلش یکم سینه رو ماساژ بدید

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۲ ماهگی