همین ک یکبار حامله شدی نشونه خوبیه حتما دوباره هم میشی اصلا رو حرف دکتر ها حساب نکن
من دیدم کسایی ک هزاران مشکل داشتن بدون دارو هم باردار شدن امیدت ب خدا باشه
سلام عزیزم مگه دکتر خداست ک گفته ۶ماه این دکترا الکی ناامید میکنن بنظرم دکترت عوض کن الان ای وی اف برا اونا خیلی پول توشه برا همین میگن منم هردو سالمیم ویزیت اول پیش یک دکتر رفتم گفت فقط ای وی اف
عزیزم خودتونو درگیر دارو و دکتر نکنید ، یه مدت مکمل و تقویتی بخورید
اگر وزنتون بالاست رژیم بگیرید
گرمی بخورید
پیاده روی کنید
من این کارا رو انجام دادم باردار شدم
قبلش کلی ال دی و... خوردم هرماه سونو میدادم خیلی خودمو درگیر کردم ولی ماهی که بیخیال شدم فهمیدم باردارم
توکلت به خدا باشه ، بعد از پریودت هم کیت بزن طبق اون نزدیکی داشته باش
انشالله که ماه بعد باردار میشی
سلام عزیزم سال 402بچه من بدنیااومدبدون هیچ مشکلی ولی ریش عفونت کردوفوت کردبعدازاون سه ساله باردارنشدم سه بار ای یو ای کردم عکس رنگی ازمایش و.....انجام دادم مشگلی نداشتم همسرم کمی ضعیف بودداروخوردوامسال خداکمکم کردوباردارشدم میخواستم ماه ایندبرم برای ای وی اف پروسه ای وی اف کفش اهنی میخوادطولانیه و50در50تویبارباردارشدی عجله نکن تازه درعلم پزشکی هم تایکسال نشی طبیعیه دربین زنان 25درصددرهرماه باردارمیشن ایشاالااین ماه باردارمیشی خودتوهمسرتوبگیرگرمی
اولن دکتر حرف چرتی گفته دومن شما ک یک بار باردارشدی و میشی انشالله دوباره
بنظرم دو ماه بدون قرص و دارو اقدام کن انشالله مثبت بشی همین داروهایی ک میدن انگار بدن بهم میریزه اون دکتر واسه سود خودش گفته ای وی اف
اگ جفتتون سالمین از شب ۱۲سیکلت شب در میون اقدام کن جواب میگیری سریع به حرف این دکترای دو هزاری نکن و نا امید نباش
عزیزم اول اینکه استرس خودش مانع بارداری میشه پس استرس رو از خودت دور کن دوم اینکه حتما یه حکمتی داره که بارداریت به تاخیر میفته انشالله تو بهترین زمان خدا بهت یه بچه سالم میده من خودم دکترا بهمون گفتن با ای وی اف هم حتی شاید نتیجه نگیرین شوهرم خيلی ضعیف بود ما اونقدر ناامید شدیم همش گریه میکردیم فقط بعدش شوهرم جراحی کرد بعد از ۳ ماه با اولین اقدام در کمال ناباوری من باردارشدم الانم که بارداریم ناخواسته بود یعنی کاملا غیر منتظره میخام اینو بگم که دکترا آدمو الکی نا امید میکنن صبر داشته باش به خدا توکل کن انشالله بزودی دامنت سبز میشه
جاری من بچش نافش خفش کرده بود و تو شکمش مرده بود اونم شیش ماهش بود دکترا کورتاژ کرده بودن بچه رو در آورده بودن اونم خیلی اقدام کرد چن سال طول کشید الان بعد شیش سال باردار شد و بچشو به دنیا آورد قبل اینکه حامله بشه پیش یه دکتر متخصص رفته بود معاینه میکرده که میبینه دهانه رحم کج شده همون موقع که کورتاژ کرده بودن دهانه رحم کج شده بود به خاطر همین آب منی داخل رحم نمیرفته و پریودی خیلی سختی داشت به زور پریود میشد بعد اینکه این دکتر دید دهانه رو صاف کرد و گفت اقدام کن که خداروشکر بچه دار شد نمیخام ته دلتو خالی کنم امیدوارم اینطور نشده باشه ولی محض اتمینان برو دهانه رحمتو معاینه کن ممکنه پیش بیاد
دکترت عوض کن آخرین گزینه اون باشه
عزیزم اصلا ناامید نباش خدا بخواد بهت دوباره بچه میده پس بدون استرس اقدام کن اصلا هم به بچه فکر نکن تا بدون استرس اقدام که کنی تخمکبارور بشه
از همتون ممنونم گلای قشنگم حس امیدواریتون بهم ارامش داد بچه ها من 22 سالمع تازع رفتم تو 22 ذخیره تخمدانم خوبه تنبلیمم شدید نیست اما نمیدونم چرا بعد سقطم حامله نمیشم شاید استرس باعثشه حالا ممنونم از نظراتتون سعی میکنم دکترمو عوض کنم🥺الهی هرچی از خدا میخاین بهتون بده🙂♥
عزیزم دکترت رو عوض کن قرص ال دی هم نخور نگران هیچی نباش خدا خودش از اون بالا مارو میبینه
اگه پریود منظم داری پس اصلا تنبلی تخمدان نداری
من یکسال با پریود منظم و تخمک گذاری دقیق دارو درمان تبلی تخمدان خوردم بعد یکسال فهمیدم کلا دکترا اشتباه تشخیص دادن و دقیقا با یک بار اقدار اونم وسط جنگ و تو اوج استرس باردار شدم
الان بااینکه تمام حالاتم نرمال و خونریزی و... ندارم بر اساس ی سونو ک حتی سن جنینمم اشتباه گفته دکتر بهم استراحت مطلق داده و شیاف و....
فعلا دارم مراعات میکنم ولی مطمئنم اشتباه تشخیص دادن
شمام پیش ی دکتر دیگه برو مگه میشه کمتر از ی سال اقدام بگن ای وی اف کن
تا یک سال اقدام روند طبیعی بارداریه بعدش تازه دکترا میرن دنبال درمان
شمام نگران نباش توکل کن بخدا دکترم عوض کن
عزیزم منم مهر ماه سقط کردم بعد از دوماه باز اقدام کردم تااینکه فروردین بار دار شدم تازه داشتم میرفتم دکتر قرار بود دارو بده که یهویی طبیعی باردار شدم توام به موقع اقدام کن رحمتو گرم کن و هم خودت هم همسرت گرمیجات بخورین انشالله باردار میشی نگران نباش
سلام عزیزم ...اون بخشی که گفتی ناامید شدی از حرف دکتر و بهت گفته آی وی اف کن ...منم این حرف رو بهم زدن ...گفت سه ماه دارو بهت میدم و آمپول آزاد سازی بزن یعدش اگه نشدی باید آی وی اف کنی ....منم ذخیره ی تخمدانم 8 دهم بود خیلی پایین .....سه ماهی که گفت تموم و شد ولی نرفتم آی وی اف و خدا خواست و باردار شدم ....پس ناامید نباش ❤️
اول اینکه خواهرعزیزشمااسترسوبزارکناربسپاربخدا خودش حل میکنه واینکه سنتون چنده؟
منم ۵ماه پیش سقط داشتم ولی الان تازه وارد ۴ماه شدم برات دعامیکنم انشالله توهم بزودی دامنت سبز میشه بحق امام جواد🤲
امروز حرم بودم برا همه کسایی ک بچهمیخان مخصوص دعا کردم
دکترت عوض کن
دکترتو عوض کن اگر از دکتر مطمعنی داروهارو مصرف کن انشالله که یه نینی ناز به زودی خدا بهت بده خودتو نباز و ناراحت نباش
دكترتو عوض نميكني چون دكترم يك سال ونيم شوهرم ضعيفف بود ولي حرفي از ivfاصلا نيورد پيشنهاد داد ولي الزامي نبود
چند سالته
الدی رو قطع کن و هر شب اقدام داشته باش حتی بتونی روزی 2 بار اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.