من دقیق سر یکسال اقدام باردار شدم
عزیزم من چهارماهه اقدامم از ماه سوم فهمیدم تنبلی دارم الان دارم دارو میخورم بنظرم برو سونو بده ایشالا که مشکلی نداشته باشی و معمولا تا ۱ سال طبیعیه
منم ۸ ماه اقدام داشتم
۱۱ماهه اقدامم و نشده میدونمم نمیشه چون دکترا همه ناامیدم کردن ک طبیعی نمیشی
۱۱ماهه اقدامم🥲
من سه ماهه اقدامم و بار اولمه و هنوز خبری نیس میگن ۶ماه الی ۱سال طبیعیه بعد اون اگه نشد باید پیگیری کرد
من ۶ اقدام کردم نشدم میکن تا ۱ سال عادیه
من بعد ۸ سال دوباره اقدام به بارداری کردم و ۶ ماه تو اقدام بودم ، صبح تست دادم هاله داشت 💙
اولین بچه ام بعد ۱ سال واسه دومی اقدامم الان دو ساله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.