بچه های شماهم خیلی غلط میزنن موقع خواب؟

۱۴ پاسخ

بلههههه دیگه تخت خطرناک بود مجبور شدیم رو زمین بخوابیم همه جا رو هم پتو پهن کردم و بالش چیدم که چیزیش نشه

من یه طرفش خودم میخوابم،یه طرفشم بالش میزارم،دیگه نمیتونه تو خواب غلت بزنه

تادلت بخواد.تازه بعضی اوقات میشینه باز میره اونوری میخوابه

آره خیلی

۳۶۰ درجه میچرخه😂😂

آره جوری که دمر میشه بیدار میشه از خواب گیج و منگ اینور اونورو نگاه میکنه که یعنی اینجا کجاست من که خواب بودم😅

من هنوز رو تشک انتی رفلاکس میخوابونمش

من هنوز بعضی شبا قنداقش میکنم
دستشو همش میزنه به صورتش بیدار میشه

بچه من انقدددد غلت میزنه ک دیدم تشک فایده نداره ی پتوی بزرگ ی لا باز کردم رو زمین میخابیم اینور اونورشم بالش چیدم از محدوده پتو خارج نشه 😂😂

خیلی نه،خییییییللللللیییییی 😂

وا نگم برات

خیییلی

اره🤦🏻‍♀️

خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی