۹ پاسخ

اللهم صل علی محمد و ال محمد

میگن اگه یه خون یه ذره باشه و زود تموم شه رنگشم با خون پریودی فرق کنه حتما لک لانه گزینی هست . انشاالله جواب مثبت بگیری عزیزم

ان شاءالله که خدای مهربون هر چه زودتر دامن شما و چشم انتظارا رو سبز کنه عزیزم🤲😍❤️🥹

ان شاالله که باردار میشی اصلا بخاطر این چیزا خودت رو ناراحت نکن. فقط اگر نشد پیش متخصص نازایی برو تا :

۱-ذخیره تخمدان(AMH) و هورمون‌های زنانه مثل LH, FSH,TSH و .... رو برسی کنه . این آزمایشات باید روز سوم پریودی انجام بشه.

۲- در روز ۱۴ سیکل ( اگر سیکل پریودیت ۳۰ روزه هست) سونوگرافی داخلی بده تا سایز تخمکها و اطمینان از عدم تنبلی تخمدان حاصل بشه.
اگر همه چی اکی بود مشکلی برای بارداری نداری

مگه یه بچه نداری بعد چرا روت نشع کار اشنباعی کرذی مگه

اشالله بارداری عزیزم اللهم صل علی محمد و آل محمد

مگه بچه نداری عزیزم ناشکری میکنی
یکم زمان بده ناراحت نباش صبر داشته که حلال همه مشکلاته
برای چی از شوهرت خجالت میکشی مگه دست توعه مشکل دوتاتون هست خوب

انشالله ک هرچ زودتر باردار بشی عزیزم

چی میشه خداهم منو ببینه دعا منک مستجاب نمیشه مگه اینک شما برای من دعا کنید

سوال های مرتبط