۳ پاسخ

با پماد چربش کنید داخل بینیشو

دستشو بشور وسلام اشکالی نداره ک

دختر منم دوبار اینجوری شده
دکتر گفت مویرگ بچه ها نازکه احتمالا پاره میشه خون میاد

سوال های مرتبط