۴ پاسخ

من انجام دادم دوسال پیش
هنوز لبم رنگ داره

آره خیلی خوبه همیشه لبت رنگ داره و صورتت بی روح نیست

سلام عزیزم منم یکساله خودم رفتم اموزش دیدم کارمیکنم ،خیلی خوبه صورت روازبی روحی درمیاره،اما ی توصیه دارم خواستی بزنی به هیچ وجه بالاتر یاپایین ترازلبت نزن چون رنگ لب باپوست صورت فرق داره اصلا جالب نمیشه خیلی زود پشیمون میشی

من چندساله دارم چندبارم رفتم ترمیم خیلی راضیم واقعا انگار همیشه ی رژ کمرنگ هست.قلوه ای هم بعضیا میان از بالا لب یکم میزنن ولی بنظرم بد میشه

سوال های مرتبط