منم میخوام انجام بدم ولی میگم نکنه لبم اردکی شه و بم نیاد 🥲
درد؟؟؟ در حد مرگگگگگگوای هی در میاره کنارش میزنه 😭😭
ببین چه با بیحسی دندانپزشکی چه با بیحسی موضعی
درد دارههههه خیلی هم درد داره
بستگی به بدن داره هرکسی متفاوته من درد نداشتم ولی مامانم خیلی درد داشت
بلهههه ولی قابل تحمل
بکش و خوشکلم کن
نه یکممم سوزش همین خیلی باحالهه
نه زیاد
اگه زیادبزنی باید بی حسی دندون پزشکی بزنی ولی اگه درحدنیم سی سی باژل بی حسی قابل تحمله
درد داره ولی نه درحدی که نتونی تحمل کنی.به این فکر کنی که قراره خوشگل شی قابل تحمل تر میشه😁
خیلی درددارع
اره خب درد داره ادم دروغ نگه
ولی بی حس میکنن دردش کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.