ژل لب درد داره؟؟؟ فرزندپروری پوشک بچه شیرخشک

۱۱ پاسخ

منم می‌خوام انجام بدم ولی میگم نکنه لبم اردکی شه و بم نیاد 🥲

درد؟؟؟ در حد مرگگگگگگوای هی در میاره کنارش میزنه 😭😭

ببین چه با بیحسی دندانپزشکی چه با بیحسی موضعی
درد دارههههه خیلی هم درد داره

بستگی به بدن داره هرکسی متفاوته من درد نداشتم ولی مامانم خیلی درد داشت

بلهههه ولی قابل تحمل
بکش و خوشکلم کن

نه یکممم سوزش همین خیلی باحالهه

نه زیاد

اگه زیادبزنی باید بی حسی دندون پزشکی بزنی ولی اگه درحدنیم سی سی باژل بی حسی قابل تحمله

درد داره ولی نه درحدی که نتونی تحمل کنی.به این فکر کنی که قراره خوشگل شی قابل تحمل تر میشه😁

خیلی درددارع

اره خب درد داره ادم دروغ نگه
ولی بی حس میکنن دردش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان قلب من مامان قلب من ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان 🍭🍬ماهلین🍭🍬 مامان 🍭🍬ماهلین🍭🍬 ۳ سالگی