۳ پاسخ

اسمشو یادم‌نیس چیه ولی صدای تراکتور میده🤣

من مونوگرام گرفتم چندروزپیش مکش زیادداره وخیلییی کم صداس

هود در اصل همون هواکشه
با همون مکانیزم
فقط ظاهرش فرق داره

بنظرم دنبال مارک و اسم نباش
ببین چی کیفیت داره

الکی پول اسم و برند رو نده

سوال های مرتبط

مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی